zaterdag 5 januari 2008

EVEN EEN DOUWJTJE MEVROUWTJE ??


Ik liep eerste kerstdag even buiten met de hond, ik zag een vrouw van een jaar of dertig bij een auto staan , pech dame zij ik, ja hij wil niet starten ik heb hem verzopen denkt ik, zij ze.

Zal ik even kijken zij ik heel geleerd, graag meneer, ik doe de kap open, en ja hoor, er zit geen motor in mevrouw zag ik, ja maar je kijk nou in de achterbak zij ze, stom stom stom van me.

Ik liep naar de voorkant kap omhoog even kijken, o dat heb ik al gezien mevrouwtje, daar heb ik geen verstand van, zij ik, mooie hulp zij ze, niks aan de hand zij ik, ik duw hem gewoon aan zo gebeurd,zo gezecht zo gedaan.


Ik heb zeker 15 min lopen douwen, en in eens deed die het, hij doet het riep ze twee keer heel blij

Ik was kapot, ze stopte en vroeg me, rookt u meneer, ja zeker wel , zo toch even vlug een pakje sigaretten verdiend dacht ik, ja dat kan je wel zien, u staat te hijgen als een paard zij ze, en ze scheurde heel hart weg

Nou dat is lekker, dat is mijn kerst dacht ik, uitgeput.

Geen opmerkingen: