dinsdag 13 november 2007

IDOLS


Ja wat moet je nog over Idols zeggen, er is al zo veel over gezegt, en wat doet mijn mening er nog toe, en toch doe ik het !
Het zou eigenlijk niet mogen wat daar gebeurd, ik heb het ook gezien en ik betrapte mezelf erop dat ik moordneigingen kreeg, ik kon het bijna niet onderdrukken vooral bij de heer Gordon
als hij weer eens iemand helemaal de grond in boorde.
Die gasten wedden met elkaar en wie een kandidaat zo diep mogenlijk vernederd, heeft een fles whisky gewonnen.

Dat deze zieke geesten mogen oordelen over iemand zijn zang kwaliteiten, ze beginnen al te lachen als er een kandidaat binnen komt, en na twee regels zingen weet eikel Gordon het al, hij heeft eens een meisje zo erg afgekraakt, dat kind was helemaal overstuur, ze huilde en beefde over haar hele lichaam, heel zielig, ik had met dat kind te doen, en zij lagen in een deuk, heel vernederend allemaal, ik kon niet geloven wat ik hoorde en zag, zo iets kan toch op een heel anderen manier gebracht worden

Ook Jerney Kaagman ,met haar gerestoreerde gezicht als zij lacht bewegen alleen haar lippen het is net een buikspreekpop, zij moet met dat gezicht elk jaar de apk keuring doen, niets is echt aan haar,en dat lacht een ander uit, zij heeft haar tijd gehad, ze is oud en oninteressant, weg ermee.

En dan de zgn gangmaker van de club met zijn grote smoel, ja smoel, meneer is zo met zijn eigen ingenomen, maar o zo ongelukkig in de liefde,want daar heeft hij het altijd over, hij is 43 jaar en weet nog steeds zijn eigen seksuele voorkuur niet.
Dan denkt hij dat die homo is, een week erna denkt die dat die hetero is, het is een seksueel gefrustreerd mannetje die zichzelf niet kan uitstaan en zo zijn eigen frustraties op een ander botvierde, zgn voor de gein

En dan nog die andere twee, John en Eric, die zitten daar voor spek en bonen maar doen even zo vrolijk mee aan het gekat en gelach.
Het gaat deze vier gasten niet om echt te kijken en te luisteren naar wat hun slachtovers laten zien en horen, en ik bedoel hier zeker ook deze omroep mee die dat toestaat, maar die willen alleen maar hun zakken vullen ten koste van andere mensen.
Maar het kwaad straft zich zelf, ik doel op meneer Gordon, hij is geveld door een hernia, en dat is een pijnlijke zaak, bestaat er dan toch een God !!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

gezecht?

Anoniem zei

nu je heb gelijk het is een walgelijk progama
ze lachen om het leed van een ander
groetjescorrie