donderdag 1 november 2007

TE DUUR ALLEMAAL ???


Het is gewoon niet normaal meer dat er de laatste jaren een constante stroom van nieuwe en opgepoetste solo en oud Beatles materiaal te koop is, het is allemaal zo mooi ,maar niet bevorderlijk voor je knip, en eigenlijk willen we het allemaal hebben.....Toch ?

Wanneer houd het op!!!


Nou hopelijk nooit, zegt dan de echte Beatlesfan, het is in feite een overvloed waar we hier mee te maken hebben, en dat is altijd nog beter dan een gebrek aan nieuw materiaal.

In de jaren 70 en 80 werd er vaak geklaagd over het gebrek aan nieuw materiaal van de Beatles

en nu klagen we dat er teveel uitgebracht word.

De meeste fans vinden het alleen maar fijn dat er zo veel word uitgebracht, en dat de Beatles nog steeds beter verkopen dan welke groep dan ook.

Het grote nadeel is dat men er gewoon erg hebberig van word, men wil alles hebben wat er word uitgebracht, en dan het liefst in de meest luxe uitgave.

En dat is natuurlijk bekend bij de plaate maatschappijen, ze kijken gewoon hoe ver ze hiermee kunnen gaan, als de prijs voor een opgepoetste cd 30 euro duurder zou zijn werden ze nog steeds verkocht.


Maar de keus is nog altijd bij je zelf, of je de meest luxe uitvoering wild kopen, zelf ben ook een fan van de Beatles voor zo lang ik me kan herinneren, en dat is heel lang.

Ik heb de Beatles zelf gezien op 6 juni 1964, in blokker, als jochie van 14 jaar daar zijn tv opnamen gemaakt waar ik mezelf op zie, dus dat vergeet je nooit meer.

En ik kies voor het laatste ,want zo heb ik de Beatles leren kennen, en zo wil ik ze blijven horen.

Dus zet gewoon je luxe of oude lp op, en geniet van hun muziek.

Geen opmerkingen: