zondag 3 februari 2008

MEDELEVEN VOOR MOEDER VAN NATALEE

Zondag half tien SBS en Peter R de Vries...

3 Minuten en weer heel veel reclame. Heel vervelend en overweeg stopzetting van dit exclusief verhaal....

Ik ga weer kijken...Het is nu kwart voor tien...Het is nu 10 minuten over tien. Een stuk verhaal van 26 november en veel reclame op SBS. Ik ben niet onder de indruk...Wel dat zijn vader ook niet zuiver is...Het begint weer...Er is een storing... de zender SBS valt even uit....dan...het gaat wat meer boeien. Peter R de Vries doet het beter en de vader van Joran heeft contacten met advocaten. Spong? Het is nu kwart voor 11...Het vervolg van Peter R de Vries...Nu... Tien over 11 uur...
Goed gedaan Peter R de Vries. En dat meen ik uit mijn hart...En nu nog de betrokkenheid van mensen bij het gerecht zoals de vader van Joran en de relaties met de bevriende justitie...Het is nu kwart over 11 en het vervolg boeit mij nu...

De vader van Joran verbergt ook iets maar wat weet ik niet. Met de moeder van het meisje heb ik nog het meest te doen...Peter R de Vries...Het ga je goed en blijf bij de leest!

Geen opmerkingen: