donderdag 6 maart 2008

ER IS MEER TUSSEN HEMEL EN AARDE !!

Ik ga u iets vertellen over mijn uitgever aart van der sluijs, Aart is zo als men dat wel eens noemt met de helm op geboren, als ik hem wat wilt vertellen weet hij al wat ik wil vertellen, ook zegt hij me vaak dingen die ik niet begrijp maar later gaan die dingen uitkomen, en niet alleen bij mij.
Aart heeft daar nooit verdiensten willen uithalen, en was er altijd voor de minderbedeelden,
hij vroeg wat de mensen konden missen.
Maar echt heeft Aart er nooit iets mee gedaan, alleen bekenden en vrienden, ik heb hem gevraagd doe hier meer mee, je kan kwalen en pijnen bij mensen laten verdwijnen, ik vraag hem vaak hoe doe je dat nou, hij zegt er is altijd een engel bij me die dat doet, die geeft mij een kracht die het doet.
Een buurman heeft al jaren last van zware hooftpijnen zeker 15 jaar, Aart heeft 3 keer een handoplegging gedaan en weg was de hooftpein.
Nu zegt hij, is de tijd gekomen om het in het groot te doen zo dat hij meer mensen kan helpen.
Dus bent u zo iemand die altijd word gekweld door kwaal of pijnen,neem dan gerust contakt met hem op,en wacht niet langer, baat het niet, dan schaat het niet, hij schrijft u geen medicatie voor,dat laat hij aan een dokter over, en hij is geen dokter nee hij is gewoon een man met een speciale gaven, hoeveel mensen hij al van het roken heeft afgeholpen kan ik niet bijhouden.
En daar waren verstokte rokers bij die alles al geprobeerd hadden,en na een paar bezoekjes aan hem ,van het roken afzijn,is dat geen wonder,hij zegt van niet,omdat een engel hem bijstaat.

1 opmerking:

Anoniem zei

Maar bij jou Bart Bengel staan meerdere engeltjes...

Jij red het en zal nog lang je dochter zien...

Zit echter niet bij de pakken neer want de medische wetenschap staat nog steeds in de kinderschoenen en hebben het ook vaak mis...