donderdag 13 maart 2008

IS HET EINDE VAN ONS BLAD IN ZICHT??

ja wat moet ik nog schrijven,dat het jammer is dat de timexmagazine niet veel lezers heeft
en dat ik me eigen daar aan ergered,het is gewoon heel jammer want er staat toch altijd wel nieuws in,waar andere zwijgen en wij schrijven, is het misschien omdat wij geen blad voor de mond houden, hoe klote ook, dingen moeten geschreven worden. We komen tegenwoordig aan net 200 lezers in de week,veel te wijnig en toch blijven wij ons best doen, er moet meer mond op
mond reclame over de timex komen wij vragen u doet u dat dan!!

Als het lezers aantal niet gauw omhoog gaat heb ik er niet veel in meer in,en stop ik ermee in me
hart doet dat pijn, maar ik heb ook ging zin om voor Jan doedel te schrijven.
Dit wilde ik, bart bengel, toch even aan u kwijt, ik wens u een goed weekeind.

Geen opmerkingen: