maandag 9 juni 2008

IN NAAM DER KONINGIN !!!
















Al jaren lang wordt er bij mij, Arie van der Sluijs, in naam van de koningin aanslagen gepleegd. Met opzet vermeld ik geen 'Hare majesteit' omdat ik als luis in een pels toch ook geen jaknikker ben.

De fiscus legt beslag op vakantiegelden in naam van de koningin;
In de vorige eeuw had ik een bedrijf in zonweringen en moest vluchten uit Overvecht vanwege inbraken en diefstallen maar ook vernielingen die werden aangericht op mijn leasebus.

Momenteel komt er na jaren een deurwaarder uit Groningen beslag leggen in naam der koningin omdat veel witte boorden criminelen (Ook politici uit de PvdA en CDA) mij het leven in dat Groningen behoorlijk zuur maken.
In nestel neer in dat beruchte Putten Gelderland in een bouwvallige stacaravan en roer mij langzaam maar zeker in de politiek omdat de commissaris van de koningin Gelderland een verbod wil op de winter overnachting stacaravans.

Dan roer ik mij ook nog eens over Wien van den Brink een wethouder in de plaatselijke Gemeentebelangen wiens zetel ook zit in Den Haag bij de LPF en zich inmiddels rijker mag noemen. Volkert de Graaf was daar in het verleden een niet onbekent persoon vanwege de Nertsen bedrijven.De gemeenteraadsverkiezingen in het vooruitzicht doe ik mee doch verwerf niet het aantal ondersteuning verklaringen. Lijst 7 blijft blanco. Ik geef steun aan de Christen Unie.

Dan veel geroddel en achterbaks over mij in dat Putten, een plaatsje waar de lange tenen politiek is gebleven. Ik vertrek uit Putten eind April 2006 naar de Vulcanusflat en krijg van de gemeente Utrecht geen steun in de flat noch van de ombudsvrouw en moet naar een advocaat om mijn gevecht in de Vulcanusdreef te kunnen overleven. Niemand heeft een oor om te luisteren. De arts geeft mij medicijnen die bijna mijn dood zijn.
De website geeft geen inkomsten vanwege een klein aantal bezoekers. Bart Bengel en Anton Staal stoppen er voorlopig mee. De webmaster helpt mij nog wel even door die orkaan heen.

En dan ineens de fiscus Utrecht met een regelrechte beslaglegging en als klap op de vuurpijl een deurwaarder die boven het bedrag ook nog eens heel veel rente berekent.
Gelukkig hebben de buren mij veel steun gegeven.
De toekomst zal bikkelhard zijn en zal ik als mentor van de PPP zeer binnenkort van mij laten horen! Ik heb altijd de stem van het volk laten weerklinken en ben dus niet voor niets de dwarsligger.


De koningin doet aan diefstal !!!

Geen opmerkingen: