vrijdag 30 april 2010

DE ASO PARTIJ


Laten we het heft toch eens in eigen hand nemen,en zelf een partij oprichten.

We hebben genoeg lezers als die nou eens allemaal lid worden dan hebben we zelf ook wat te zeggen.

Nu word er ons van alles opgelegd door de heren,en we moeten maar in hun maat mee lopen,en wat kan je er tegen doen helemaal niks,maar met een eigen partij kan je er tegen in gaan,en moeten ze wel naar ons luisteren.

Daarom roep ik iedereen op word lid van de aso, wat gewoon betekend, allemaal samen overwinnen, de aso partij, het is een leuke en wel een naam om te onthouden, ik ga er in ieder geval me best voor doen om het te laten lukken ,maar dan wel met jullie hulp.

Ik voel dat het kan, want we zijn als gewoon burger toch ontevreden met alles wat de heren ons opleggen,en als niemand er tegen in gaat dan zullen we altijd hun slaafjes blijven,en maar aan je portemonnee blijven komen.

We kunnen de partij ook jmdp noemen, wat zo wel betekend als, jan met de pet

maar dat klinkt niet pakkend, aso is lekker kort en klinkt goed.

Dit is dus niet een van mijn grappen, ik meen het serieus,laten we het gewoon doen, en niet in de luie stoel blijven zitten, en maar klagen, nee kom op, doen, de aso partij,en iedereen is welkom ook onze Medelanders, ook just die hebben we nodig,want ons land is een gekleurd land,en zo maken we meer kans,kom op mensen we laten ons niet langer knegten door den Haag ze krijgen nu te maken met onze aso partij.


U kunt zich voorlopig opgeven via de timex,op mijn blog, ik zie het al voor me de aso partij.

Pas op den Haag, wij komen er aan!!! De aso partij!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja ik doe mee.

Anoniem zei

Niet te geloven !!!