zondag 25 april 2010

MIJN UITGEVER.


Mensen veranderen steeds van uiterlijk,en de meeste mensen vinden dat zeker niet leuk,want van je geboorte tot aan je ongeveer 30ste jaar is je huid mooi.


Maar dan begint toch het verval in het begin heel langzaam, maar tegen de 40 gaat het sneller, je gaat hier en daar wat uitzakken de zwaartekracht wint het.


En dat gaat maar door en door, de 60jaar dan ga je het heel goed zien, dan begin je af te takelen, de een wat sneller dan de ander, wat dat betreft is de natuur voor mij nog steeds heel goed geweest,natuurlijk beginnen die dingen ook bij mij,maar de mensen om mij een schatten mij altijd veel jonger, en dat doet me goed, ik gebruik er niets voor geen zalfje of maskers, en als je dat wel doet dan is dat tegenwoordig heel gewoon want veel mannen doen dat.




Je hebt ook mensen voor wie de natuur dan weer niet zo goed is geweest, neem nou bv mijn uitgever van der Sluijs, als je die man ziet die lijkt wel 80 jaar, nou daar is moeder natuur zeker niet goed voor geweest, je zou bijna zeggen dat moeder natuur een hekel aan die man heeft, want wat er ook maar aan je uiterlijk verkeerd kan gaan, dat heeft hij, ja das niet leuk hoor


Kijk ik ben aan zijn gezicht gewend, maar als we ergens anders zijn zie je iedereen naar hem kijken en dan zie je de mensen praten.


Als hij zich smorgens gaat scheren komt die ook altijd huilend de badkamer uit

dan is die weer zo geschrokken van zijn eigen spiegel beeld, en dan kost het mij zeker weer een uur om hem weer tot rust te krijgen.

De meeste mensen denken dat hij ooit eens een ongeluk heeft gehad, maar dat is niet zo, maar het heeft ook wel weer zijn voordelen voor mij, want in drukte herken ik hem altijd gelijk.

Als ik smorgens bij hem aanbelt sta ik meestal in gedachte over wat ik die dag moet gaan doen, en als hij dan open doet, dan slaat mijn hart over van de schrik pfff,maar dat laat ik niet merken.

Maar genoeg hier over, want ik vind het helemaal niet leuk om zo over mijn uitgever te praten, want de man heeft een hart van goud, zeker weten!
Ik heb nog ergens een pas gemaakte foto van hem, ik zal hem er op zetten, dan kunt u het zelf zien.
Ik denkt altijd maar wat mijn lieve moeder zegt, van een knappe tafel kun je niet eten.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Boehhhhh.....

Anoniem zei

Meneer bart,ik heb nog nooit zo gelaggen,ga zo door.

EEn trouwe lezer van de timexmagazine.
Johan de Vries, uit zeist.

Anoniem zei

Zo u durft!!!

Anoniem zei

Ha.ha,ha !!!!!!!!