dinsdag 18 december 2007

EEN FOOI DIE U PAS!!!


De u pas ,wat fijn toch dat we die krijgen,een grote buskaart oliebollenen en nog veel meer.
Ik vind het net zo iets als de voedselbank waar je een paar keer in de week een bloemkool aardappels,en voor de kids een pak koekjes krijgt, het is een soort aai over je bol ,zo van wat zijn we weer goed voor die armen,terwijl de heren zelf in overvloed hebben in van alles.
Ik vind het een allmoes en vele met mij, een paar jaar geleden kreeg met de kerst een extra
uitkering,daar had je tenminste wat aan, het zijn toch al zulke dure dagen, waarom kan dat nu niet meer ?
Als je met je u pas gratis oliebollen gaat halen moet je een bonnetje hebben, en je u pas laten zien
De verkopper ziet je gelijk heel anders ,die denkt daar heb je weer zo een aremoet zaaier.
Net zo als bij de zgn buskaarten daar word je helemaal als een hond behandeld, de meeste mensen durven ook pas te gaan als het niet druk meer is, gewoon omdat ze zich schamen, ik ook, ik ga de mijne terug sturen, en daar zet ik bij dat ik zo een almoes niet nodig hebt.
Het is gewoon een zoethoudertje voor de wat milderbedelde onder ons,
Gewoon een exrta uitkering met de kerstdagen , dat is waar we wat aan hebben!
En die u pas mogen ze voormij in hun, je weet wel wat douwen !!!!!

Geen opmerkingen: