woensdag 12 december 2007

ZEG HET MAAR BART !!


Dag lezers hier ben ik dan weer, ik ben een maand weggeweest wegens problemen in de relatie sfeer.
Na een periode van 14 jaar samen te hebben gewoond zit ik plots weer alleen, en dat valt niet mee moet ik zeggen,maar ja wat doe je er aan, zo is het leven, en niet anders, en dat nou net met al die feestdagen, dus mijn hoofd stond even nergens na.
Maar aflijding is het beste geneesmiddel, dus begin ik maar weer,ook na veel aandringen door van der Sluijs. Ja het gaat de goeie kant uit met het blad, oefening baard kunst, zo ook met het blad de timex, er komt nu enige vorm in alleen zoeken we nog een paar sponsers, dus als u zich geroepen voelt?, met u advertentie, bent u voor een zacht prijsje bij ons welkom, zo dat was dat.

Ja kerst, oud en nieuw, het nieuwe jaar staat weer voor de deur, veel mensen zien daar erg tegenop, al die feestdagen, veel herinneringen vooral bij de wat ouderen, wat hebben die weer moeten inleveren, vrienden, kennissen, man, of vrouw, die zijn overleden, ja ook dat hoort bij het leven.
Laten we de wat ouderen onder ons eens wat extra verwennen met deze dagen.
Gelukkig ben ik gezegend mijn, moeder leeft nog en is gezond, ze is 79 jaar jong, en we hopen haar nog heel lang bij ons te mogen houden.
Gezond zijn betekend veel meer dan geld, als je kon kiezen wist je het wel, maar ook dat kan niet

Ook worden weer de goede voornemens uit de kast gehaald,doe ik ook, roken, is zo iets, 2008 dat jaar moet het mij lukken om van die sigaretten af te blijven, dat is zeker mijn voornemen, en een van vele met mij, dat weet ik wel zeker.
En verder zal ik u doormiddels van mijn blog proberen te blijven onderhouden met serieuze onderwerpen, maar ook met leuke en gekke dingen, want daar ben ik bart bengel voor.
Wat ik wel van plan ben is om het verhaal van het kindje Jezus, en Maria, en Jozef, en de os en de ezel,weer eens te vertellen, maar dan in de tegenwoordigetijd, want ook ik wil mijn steentje
bijdragen aan de kerst,ik ben zelf benieuwd hoe dat er uit gaat zien

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat? Ben jij dat? Hoe kan dat?

Anoniem zei

nu voor jou is het een fijn k

erstfeest met je bloedverwantenb
bart bengel is 27december 57 jaar en nog singel wie heb er interesse
groetjes corrie