maandag 17 december 2007

EVEN DOORDENKEN


Twee reebruine ogen keken de jager aan


Het begind met een K, het eindig op een T, met middenin een stuk, worst, ra ra.

Een koelkast.


Het heeft 2 paar ogen en wel 100 tanden ?

Een krokedil.


het heeft wel 100 ogen en maar 2 tanden ?

Een bus vol bejaarden.


Wat is skelet in de kelder ?

Iemand die 100 jaar geleden gewonnen heeft met verstoppertje spelen.


Een dikke vrouw in de lift ?

Een spektakel.


Er komt een man bij de arts, en begind, docter als ik met me vinger op me buik drukt dan doet dat pijn, als ik op me been druk, doet dat heel pijn, als ik in me nek druk, doet dat erg pijn.

En vooral als ik op me rug druk doet dat erg pijn, ik ben bang dat ik wat onder de leden heb docter.

Nou nee zij de docter, u hebt een gekneusde vinger, beste man.


Wat is een stoere vrouw??

Een die haar tampons zelf draait.


Waarom stinkt een scheet ?

Dan heeft een dove er ook wat aan.


Tegeovergestelde van een luciver?

Een lucveraf.


Weet u waneer een bandweerman klaarkomt ?

Als hij is uitgerukt.


Hoe zou een vlieg heten als hij geen vleugels zou hebben ?

Een loop.


Waar komen dwergjes met een nate baard vandaan ?

Van de befteling.


Weet je waarom een blondje een lege fles in haar ijstkast heeft staan ?

Voor als er iemand komt die niets drinkt.


Vrouw bij de docter, docter me neus is verstopt.

Docter, moet je hem gaan zoeken.



Twee blondjes zitten in een kapotte lift.

Help help help, roept het ene blondje

Dat helpt zo niet, we moeten samen roepen.

Samen samen samen, roept het andere blondje.


Waneer kunnen astronauten niet landen op de maan ?

Als het vole maan is.







Geen opmerkingen: