maandag 20 augustus 2007

EEN PAKHUIS VOL GELD



Een in New York wonende man van 78 jaar, heeft in een loterij 147 miljoen dollar
gewonnen, zijn eerste reactie was, ik heb het goed en er zijn zoveel kinderen die
dood gaan van de honger, nu kan ik eindelijk helpen.

Hij heeft op 10,000 dollar na alles weg geschonken.

Twee advocaten moeten dat gaan doen.

Pette Haesten. Zo heet hij en wil wel bij alles betrokken blijven.

Haeston heeft zelf twee kinderen die dat gaan aanvechten, want zij willen hun deel.

Ze hebben nooit naar me om gekeken. 'Zij krijgen niks', was zijn komentaar.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb ook honger, en ik woon ik
Nederland, dus ben ik ook een goed doel.

Meneer bengel, kunt u achter adres van Pette Haesten komen.

Anoniem zei

ik ben een aow blijf er voor mij ook iets over
dat zou
erg leuk zijn

groetjes
corrie