zaterdag 21 juli 2007

HOE IS HET MET ONZE SCHELE


Ja hoe is het nou met onze schele? we zijn nu weer een paar weken verder en er word mij steeds gevraagd, hoe het met de kat gaat.

Heel goed moet ik zeggen, hij loopt nog wel wat mank, maar dat doe ik ook, mensen noemen ons niet meer bij naam, maar zeggen we gaan naar de fam mank.


Schele en ik zijn nog twee keer terug geweest bij de dierenarts, haar verband verschonen en zo.

Maar ze is nu klaar bij de dierenarts, ze hoef niet meer terug te komen gelukkig.

Dus dat scheeld weer, ook in me knip, want alles bij elkaar was het een duur geintje, het was

helemaal ging geintje, vooral niet voor me poes, want dat arme dier rilde alle kanten uit als we daar binnen waren bij die docter, ze dacht natuurlijk o,o, pijn, ze gaan weer knijpen, en aan me trekken,( bang, angst), dieren krijgen een vreemde lucht aan zich als ze bang zijn, dat ruikt je.

Ik hoop wel dat ze er van geleerd heeft, en zo iets nooit meer doet.


Tot slot allemaal de groeten van die schele, en een foto van haar zoals ze nu is.




2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi verhaal Bart. Dieren hebben ook recht op leven en geborgenheid.

Anoniem zei

Gelukkig is die schele weer in orde ;)

Dikke kus van je nichtje!

Jeannette