maandag 8 oktober 2007

ANTON STAAL

Even wat over onze blogmedewerker Anton staal,u kunt helaas een paar dagen niet van Anton
zijn o zo mooie gedichten en poëzie genieten daar Anton Woensdag as een operatie moet ondergaan.
Aart en ik {bart], wensen Anton een goed herstel toe, sterkte Anton

En hier dan een klein gedichtje voor Anton.

Met het vele goeds en liefs wat jij ons uit je hart heb gegeven.
Hopen wij dat jij nog lang mag leven, zodat je ons nog meer mag verblijden
Met je gedichten aan jou zijden.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik keek hedenavond naar de film Gladiator. Ik heb deze film al 6 keer eerder gezien.

Wat ik via deze weg wil zeggen is dat wij ook een stel Gladiatoren zijn.

Altijd de strijd aangaan met onrecht.

Anoniem zei

Sorry hoor maar die reactie over die kinderfilm Gladproviteurs,die hoort hier niet, bij zo een mooi gedicht,zo verpruts u het.
En als u niks anders te doen heeft, ga dan de Timexmagazine lezen,daar steek u misschien nog wat van op, meneer!!!!
Zo, dit moest ik even kwijt.
Hans Veldhoven, een trouwe lezer,
en fan, van Bart Bengel.