dinsdag 16 oktober 2007

SMART SHOPS,EN PADO'S


Er is de laatste tijd nog al veel te doen over pado's waar ik al eens eerder wat over geschreven had.
Ze willen het verbieden, en ik vind terecht, het is een gevaarlijk goedje waar je niet aan moet komen, en ik spreek uit ervaring, toen ik een stukje jonger was heb ook ik gezondigd, en het spul verschillende keren geslikt, dus ik weet hoe de pado's werkt, ik heb ook geschreven dat als je dat spul wil verkopen, je het zeker zelf gebruikt moet hebben om een goede voorlichting te kunnen geven.

Zij die zo"n smartshop runnen, hebben hun ervaring uit een foldertje, en zo niet wat dan nog.
Zij willen verkopen aan,oa, jongelui die eens lekker willen stappen, of uit hun bol willen gaan.Als
je het geslikt heb kan het drie kanten uitgaan, leuk, hellemaal niet leuk ,tot levensgevaarlijk
voor je zelf, maar ook voor anderen en als het eenmaal in je bloed zit moet je het afmaken leuk
of niet leuk.

Je heb je zelf niet meer onder kontrollen, je ziet dingen die er niet zijn, dat kan heel erg angstig zijn, bv, als je in een spiegel kijkt, zie je heel iemand anders, alles neemt andere vormen aan, kleuren zijn heel anders, je halussineerd, het kan lijken of je gek word, en daar ben je van overtuigd, je wild vlugten maar waar naar toe, het kan helemaal uit de hand lopen, hoe vaak
lees je die dingen niet, en op tv van het zelfde, het kan de dood tot gevolgen hebben.

En zo kan ik over de nadelen nog wel even doorgaan,want voordelen zijn er niet, een te gekke avond hebben, kan zijn, in het gekkenhuis terecht komen, of nog erger kan ook zijn, neem jij de gok?? gewoon afblijven!!Ik ken jongens die na het innemen van zo"n trip nooit meer de zelfde zijn gebleven, die jongens kunnen het dus echt nooit meer op een rijtje krijgen.


Zulke voorlichting krijg je niet in zo"n smartshop, ze kijken wel uit, wie zou het dan nog kopen.Ik heb in me jongere jaren allerlij drugs gebruikt, nu weet ik dat het allemaal zooi is maar pado's of trips, moeten ze zeker verbieden, in den Haag hebben ze het nou eens een keertje goed, dat soort shops moeten ze aanpakken als ze niet willen luisteren!


Als u met vragen of problemen zit omtrent dit onderwerp, misschien u zelf, of kinderen, schaam u niet, u kunt geheel anoniem u vragen, of verhalen aan mij kwijt.












1 opmerking:

Anoniem zei

nu ik vind het knap dat je .
fouten openlijk toegeef en probeert er ook een ander mee te helpen
want het is levensgevaarlijk
groetjecorrie