dinsdag 2 oktober 2007

EEN GELUKIG PAAR???

Een 82 jarige dame uit het Argentijnse SantaFé, is in het huwelijk getreden met een iets wat
jongeren man van 24 jaar.
De vrouw bezit wel enkelen miljoenen, maar daar ging het George niet om, al had Luciaende niets
gehad dan was ik nog met haar getrouwd, was zijn comentaar
Ik heb zelf een goed lopend bedrijf in de schoenpoetserrij, dus voor het geld nee!
Luciaende is de vrouw van me dromen, daar kan geen enkelen 20 jarige tegenop.
Ook willen we kinderen, we hebben de Italiaanse doctor, Martin Henkles al benaderd, en na een onderzoek vertelde de doctor, dat kinderen krijgen geen enkel probleem zou zijn.
Dus wij zijn een dolgelukkig dat we zelfs nog kinderen kunnen krijgen.
Het gelukkige paar gaat wonen in een verbouwden klooster, met 41 kamers,en 6 badkamer met binnen en buiten zwembaden, met sauna's,
Voor de tuin met uitgestrekten bossen, heeft Luciaende alleen al 15 tuinmannen in dienst
om het geheel te onderhouden
In de Agentijnse Provinsie Santafë .

1 opmerking:

Anoniem zei

mIk zou willen dat ik die mazel had
dat ik zo een oud nekijven tegen het lijf liep, met enkelen miljoenen.
Hij doet het zgn niet voor het geld
met z'n schoenpoetsersbedrijf.
La me niet lachen.

Ik groet u rijke dames kunnen mij altijd bellen of schrijven
Andre Vastrixs,Roemond.