donderdag 18 oktober 2007

REACTIE OP PADO"S


Gelijk naar het stuk wat erover pado's stond kreeg ik een lange mail van een hopeloze vrouw, die een zoon heeft die harddrugs gebruikt, we zullen hun namen maar even veranderen.
Haar noemen we Annie en hem Paul,dat wilde zij liever,en dat begrijp ik heel goed.
Paul is een jongen van 25 jaar,en gebruikt al van af zijn14 jaar soft en later harddrugs

Moeder Ans zegt hij steeld als de raven, ook bij mij, vooral bij mij, ik ging laatst 2 weken met me vriend naar Turkije heel leuk geweest, maar de hele vacante kriebelde het bij me, over Paul
Maar me vriend zij steeds wel nee hij heeft geen sleutel, en hij gebruikt toch niks meer.
Ja dacht ik dat was wel zo, maar Paul was wel vaker afgekickt, en toch ging die weer. Nou toen we thuis kwamen was de verassing voor mij niet eens zo groot, alle waardevolle spullen waren weg, zelfs de gouden erfstukjes van me overleden moederwaren weg.

Wat een afknapper zeg en we haden hem zo geholpen, ik had zelfs een lening afgesloten, zo dat
hij zijn mooie huisje kon inrichten, en op kon knappen, en hij was er zo blij, nee en hij zweerde dat hij nooit geen drugs meer zou gebruiken, ja ja ik was er weer ingetrapt, stom wijf dacht ik.
Gelijk gingen we naar zijn huis toe , er stond nog een stoel in en een troep, vies niet om aan te zien, en Paul was er niet.
De huisbaas woonde er boven en kwam al naar beneden, ja zij hij, paul is zonde de huur te betalen vetrokken, en heeft het zo achter gelaten, ik moest huilen, wat een rotjong zei ik
ja als ik hem zie vermoord ik hem, moet je me huis eens kijken ba viezeriken zij de huisbaas


Ik en me vriend hebben de troep opgeruimd,en zijn toe langs het politiebureau gereden

en we hoorde dat Paul vast zat, wegens diefstalen ben blij dat die vast zit, dan kan die geen rare dingen doen zij Ans.

Ans zit er helemaal door, ik ga haar helpen, ik weet een beetje de weg met die problemen

Ik kom hier zeker nog op terug, maar eerst even aan de slag met Ans en haar zoon

Geen opmerkingen: