maandag 8 oktober 2007

EVE DENKEN!!


Vraag.........wie woont er naast batman.
Antwoord...zijn buurman.

Vraag.... als er twee dames in een kapsaloon zitten
Antwoord....nu moet u de pc even ondraaien......sijwlewejneb.

Toppunt van luiheid....vroeg opstaan om de hele dag niks te doen.
Toppunt van lef....een scheet laten als je aan de diaree bent.
Toppunt van durf....een spookrijder inhalen.
Toppunt van discriminatie...plantjes water geven en de Afrikaantjes overslaan.
Toppunt van beleeftheid....een wout een pen geven om je bon uit te schrijven.
Toppunt van luiheid...... een zwangere vrouw trouwen.


VOOR HET HUWELIJK.

Zij..doei.

Hij..Ha eindelijk ik heb al zo lang gewacht

Zij..Wil je dat ik weg ga

Hij..Nee ik durf er niet aan te denken

Zij..Hou je van me.

Hij..Natuurlijk heel veel.

Zij..Heb je me ooit bedrogen!

Hij..Nee waarom vraag je dat ?

Zij..Wil je me kussen ?

Hij..Elke keer als ik de kans krijg!

Zij..Zul je me ooit slaan ?

Hij..ben je gek zo iemand ben ik niet!

Zij.. kan ik je vertrouwen ?

Hij..Ja!

Zij..Schat!

NA HET HUWELIJK...Lees simpelweg de tekst van onder naar boven.


Noem een woord met 11 a tjes erin.

Paashaasschaamhaarverzamelaar.





Geen opmerkingen: