dinsdag 18 september 2007

UITGEVER LUI !!!

Je zou er maar mee moeten werken, af en toe is mijn uitgever niet moei maar gewoon lui.
Hij had het toch belooft zondagavond, dat het hele verslag omtrentRutten er maandag op zou staan, en dinsdag morgen, wat scherts mij verbazing, geen letter op het blog.
Meneer was zeker moe , of meneer had buikpijn, of meneer had kiespijn, of meneer weet ik veel, nee lezers hier telt weer het oude spreekwoord,de pot verwijd de ketel enz, enz,

Meneer geeft af in zijn politieke hoekje, dat ze in de politiek nooit hun woord nakomen, maar dan zegen de lezers, kijk eerst eens naar u zelf, want in de politiek werkt het zo, ze beloven je van alles, maar als ze eenmaal aan de macht zijn komt er van hun beloftengezwets niets uit, zie hier u zelf meneervan der Sluijs, als of u in een spiegel kijkt.Kom op, pakt u tezamen, en neemt uzelf eens goed onderhanden van der Sluijs, want zo kan dat niet, zo verliest men het geloof in u, er gingen er u al zo vele voor, en u wilde nog wel burgermeester worden, zeker ook zo een met loze beloftes, daar hadden wij niets aangehad
Want ook u zou dan u beloftes niet nakomen, of met smoesjes, en daar hebben wij lezers niets aan.

Ik schrijf dit zo dat de lezer kan zien dat wij serieus bezig zijn, en ook elkander er op aan spreken als die verzaakt, wij zijn geen grap, (wij) altans ik doen dit werk met liefde en trouw aan onze lezers, maar van u weet ik het niet meer zo zeker.
U zou heel wat moeten doen om dit weer goed te maken aan mij en aan u lezers, want wij allen vinden toch zeker wel, dat u geblunderd heeft!!!
Was getekend

1 opmerking:

Anoniem zei

nu dat is erg straf wat bart over de uitspraak van u

groetjes corrie