donderdag 13 september 2007

MIJN UITGEVER ...

Mijn uitgever Aart van der Sluijs blaast en gaat de laatste tijd nog al te keer.


Misschien dat u denkt moet dat nou, en kan het niet wat minder.


En dan zeg ik, nee nee nee, het moet gezegd worden, en iemand moet het zeggen, want ons moto is, wij schrijven, waar anderen zwijgen!!


Kijk u hoeft het niet met hem eens te zijn, maar de dingen die hij over politiek schrijft, daar sta ik helemaal achter, en aan de reacties te zien ben ik daar niet alleen in, van hoog tot laag, we zullen eens wat mailtjes aan hem gericht plaatsen.
Hij discrimineert niet, of je nou Marokkaan Turk of zwart ben, maakt hem niets uit Hij komt op voor de minderbedeelde, en dat zijn er nog al wat, hij weet waar die over praat, hij heeft het allemaal meegemaakt!

Menigeen kent zijn politieke verleden.

Vanwege zijn gezondheid doet hij niet serieus meer aan politiek, die gooi naar het burgermeesterschap was hem allen maar te doen, om bepaalde mensen op de kast te krijgen, en dat is hem nog gelukt ook, hoera van der Sluijs.

Maar van der Sluis heeft dan toch een manier gevonden, om hier en daar de onwaarheden
en het vaak onterechte politieke gezwets, aan de kaak te stellen.

En omdat ik weet dat het zeker geen onzin is wat hij schrijft, mag dat van mij, en kan hij op mij, rekenen!

Hij zegt: "Zolang er corruptie en onrecht bestaat ga ik door!"

WANT WIJ SCHRIJVEN WAAR ANDEREN ZWIJGEN !!!

Geen opmerkingen: