vrijdag 14 september 2007

LAAT ROERIGE JAREN ZESTIG HERLEVEN !!!





U kunt zich best voorstellen dat ik vaak erg kwaad kan worden op al die politieke figuren. De VVD scheurt ook uit elkaar en Rita Verdonk gaat een politieke partij op richten.

Maar wat hebben wij daar nou allemaal aan?


Vermindering van de belastingen? Weer terug naar het oude ziekenzorg? De gewone keuken weer terug in de bejaarden tehuizen? De tijdelijke BTW maar eens afschaffen? Een gesjoemel met de APK voor motorvoertuigen? De te hoge gemeentelijke belastingen?

De Commissaris van de Koningin heeft na rijp beraad en overleg met de Vertrouwenscommissie gemeend mij niet in hun selectie op te moeten nemen. Alsof je een stuk ongeregeld bent? Ik deed alleen voor de vorm mee omdat ik wel weet dat niets in ons land op de juiste democratische wijze gaat. Ons land is een land van list en bedrog! Een schurkenstaat ten top!

En dan: Zo ga je toch niet met mensen om!

Ik heb zowaar 12 politieke partijen gehad en zo'n 50 jaar strijd gevoerd en de leden in onze partij nooit contributie laten betalen. Sinds de moord op Pim Fortuyn sloven nogal wat leefbare figuren zich uit en doen nu evenzo goed negatief.

Hoe heeft die Henk Westbroek en Nagel mij uit dat leefbaar Nederland gezet? Alleen om mijn wel vermeende politieke achtergronden. Inmiddels zijn ook deze mensen omgeven door heilig huisjes. Door een goede babbel hebben zij je nodig bij RTV Utrecht!

Ga niet stemmen op 10 oktober. Ik hecht nauwelijks enig geloof in een referendum. Op andere manieren probeer ik de Utrechters wel van dienst te zijn met radicale acties tegen dit referendum en alles wat daarom heen gaat plaats vinden! Ik roep op tot burgerlijke ongehoorzaamheid en verzet. Ga weer op de barricaden. Politiek heb ik geen macht, noch geld om die politieke macht te kunnen krijgen.

Wij roepen wel Utrecht uit tot oranje vrijstaat en donaties van enkele euro's zijn welkom om straks heel Utrecht plat te leggen!!!

Mail ons op: redactie@timexmagazine.nl


Aart van der Sluijs

Geen opmerkingen: