woensdag 12 september 2007

POLITIEK DEN HAAG: SCHURKENKABINET !!!


Hoe er in feite gesjoemelt wordt met hoog geplaatste banen is bij de beesten af! Verkeerde ministers, kamerleden en hooggeplaatste ambtenaren worden via achterdeuren een baan aangeboden in de regio's.


Het vriendjespolitiek is dan weer begonnen. Hoogstwaarschijnlijk zal die drankaard van een Hans Alders mogelijk burgemeester worden van Utrecht.

Hoe is hij te werk gegaan in Groningen. Hoofdcommissaris van politie moest weg en kwam in Amsterdam terecht. Een hoofdcommissaris die de moorden in de regio Groningen niet kon oplossen maar wel met bravoer in Amsterdam de bezem hanteerde en onterechte arrestaties deed in naam van die Haagse Schurkenkabinet!

Ook bij het College van Procureurs denken zij maar over de ruggen van het volk dingen te mogen doen of te laten doen die in het belang zijn van een Nederlandse democratie die niet of nauwelijks nog rechtvaardig is.

Iemand een jaar lang vastzetten op vermeende aanklachten is in feite een psychologische oorlogvoering. En dat doen die boeven in Politiek Den Haag!

Steeds meer mensen worden uitgebuit!


40 miljoen heeft de massamedia gehad van de overheid om het volk maar wat zoet te houden en ik denk er niet over na wat meer positief te gaan denken als ons volk maar steeds wordt ondergraaft! En het volk wordt genaaid!

Niemand van die massamedia heeft ook maar iets van zich laten horen om mij als uitgever aan het woord te laten omdat ook ik heb gesolliciteerd naar het ambt van burgemeester van Utrecht!

Ben ik dan een lul? Een charlatan? Heb ik niet meerdere politieke partijen gehad? Werd ik niet door velen strontkarren overreden! Waren het mijn uitspraken die ik deed waardoor Leef Nederland op zijn reet kwam te liggen? Was Henk Westbroek niet wat al te vlug om mensen zoals ik en Pim Fortuyn te verstoten van Leefbaar Nederland?

Was ik in Utrecht niet bezig mijn politieke partij de PPP de raad in te loodsen? Ben ik geen Utrechter? Ik ben geboren in de omgeving Houtplein en mijn hele familie zijn Utrechters! Ik heb de Spoor Bio nog moeten draaien. Ik heb gewerkt in allerlei Utrechtse bedrijven. Ik moest 10 jaar geleden op de vlucht uit de Berbershof omdat groepen jongeren diefstallen pleegde en vernielingen. Mijn winkel werd werd leeggeplunderd!

Ik weet het wel als burgemeester van Utrecht! Maar nu schijt ik erop!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo van der sluijs,hier Utrecht
ik volg je altijd in het ad
jij mij ook ja ik he je raad opgevolg en bij google gekeken
naar bart bengel.je bent een bekend mens
hadden wij jou maar als buurgemeester,groeten, van Utrecht.