donderdag 27 september 2007

WWW.STOP KINDERSEX


Zo klein, en dan al..............!!!

Mensen, ik heb gisterenavond, 26- 09- 2007, een zeer interessant progamma gezien, dat over pedofilie ging.
En daar ik zelf ook nog een nakomelingetje heb, van net 10 jaar jong,was ik gelijk geïnteresseerd.

Ik heb altijd al gevonden dat zo"n persoon er niet af moet komen met een werkstraf, belachelijk toch, maar levenslang in de gaten te moeten worden gehouden, en wie dat verdedigd, moet strafbaar zijn, klaar uit.

Men kan dit niet vergelijken met een inbraak of diefstal, deze mensen moeten weer een kans krijgen, maar je eigen aan kleine kinderen vergrijpen, staat voor mij gelijk, of is in bepaalde gevallen erger, dan moord.
Een vrouw genaamd Ivone, heeft een eigen saite geheel gewijd aan pedofilie, petje af voor haar

U kunt het zo aanmaken op Google, http://www.stopkindersex/ en lezen, en zult vol verbazing staan dat er ook zulke onmensen bestaan, beestachtige verhalen, ja zelfs met baby's, maar het gebeurd, in onze zo verdorven wereld.
Ik ben er zeker een voorstander van, dat de buurt nu via zijn postcode weet, waar die persoon
ongeveer woond, op deze wijze kan zo'n viespeuk in de gaten worden gehouden, misschien
zal die het dan wel uit zijn stomme kop houden .
Ik zal Ivone in de toekomst goed in de gaten houden, en u van haar bezigheden onderhouden.




Geen opmerkingen: