woensdag 19 september 2007

MCCARTNEY IN TRANEN




Paul MCcartney, heeft het nummer van Beachboy, Brain Wilson, God Only Knows, altijd een geniaal nummer gevonden, hij lied altijd een traantje als hij dat nummer hoorde.
Paul liet zich de kans dan ook niet ontgaan toen hem werd gevraagd om met Brain de studio in te duiken.
En samen speelden en zongen zij het nummer God Only Knows, en spontaan liet MCcartney detranen de vrije loop.

Na afloop was zijn komentaar, er gaat zoveel door me heen met dat nummer,ik kan er niets aandoen, en schaam me er ook niet voor.
Aldus MCcartney.

Geef niks hoor Paul, ook een man huild wel eens !


1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb de Beatles wel leuk gevonden
Maar die MCcartney is een huilebalk
Nooit zet ik nog een cd van hem op
HUILEBALK

Hennie Verstaten.
Rotterdam