donderdag 20 september 2007

OOK UTRECHT KENT VEEL WOLVEN IN SCHAAPSKLEDIJ !!!


Het is maar hoe je het bekijkt. Ik wil ook niet negatief zijn. Zeur niet zeggen weer andere mensen die het goed hebben. 'Wees eens wat positief!' Makkelijk gezegd. Of zijn die wat betere vermogenden bang?

Sinds ik op deze planeet aarde bent gekomen heb ik ook mijn voor en tegen.


Er is wat met modder gegooid!


Die twee heerschappen waarop U kan gaan stemmen komen uit de PvdA en ik moet zeggen dat diezelfde PvdA al jaren bezig zijn deze schijnwereld hoog te houden!


Ik kan mij nog goed de jaren zestig voor de geest halen waarbij Ed van Thijn, toen raadslid voor de PvdA in Amsterdam, in de wandelgangen van het stadhuis Amsterdam mij verweet een slechte opleiding te hebben gehad en dus in de gelederen van deze partij nauwelijks of geen plaats is voor lieden die een BLO opleiding hebben en hadden!


Op dat moment ging mijn uitermate hoge ecu werken en wist al direct dat deze partij niets had wat met de 'arbeiders' van doen te hebben en dus de naam: PvdA een partij is van intellectuele adel! Partij voor de Adel!


Wij, van Nieuw Nederland, waren wel goed om mee te doen aan allerlei acties die toen door de jongerengroepering FJG uit de PvdA werden georganiseerd. En onze beweging samen met dat van de rode jeugd en Alex Mulder en de SJ waren enorm groot.


De publiciteit ging dan ook altijd naar die PvdA.


Ook keerde die partij zich ook weer tegen ons en liet in opdracht van wethouder Han Lammers (PvdA) de ME op ons afsturen naar aanleiding van de huizen sloop in de Nieuwmarktbuurt. Alles in verband met de aanleg van de Metro!


Dan waren die Partij voor de Adel ook in grote getalen te zien bij de herdenking van de Februari staking terwijl over bijltjesdag en corruptie bij de joodse raad in oorlogstijd, waarbij de gewone arbeidersjoden verwisseld werden met die van vooraanstaande joden. Veel gewone arme joden werden dan op transport gezet. Bijltjesdag kent ook zijn slechte punten waarbij de rijkspolitie donderssnel lieden van hogere afkomst van de wagens af te halen.


Ik heb mijn verhaal later nog wat bijgesteld doordat mijn biologische vader nauw betrokken was geweest met de NSB Utrecht. Ik ga bij deze nog niet detail om verdere oud-Utrechtse zakenmensen te noemen.


Ik werd een dwarsligger en kwam in Groningen in aanvaring met diezelfde PvdA en kan nu pas begrijpen waarom ik enkele jaren geleden ten onrechte werd opgepakt te Putten vanwege mijn kritiek op de plaatselijke politici in verband toen met de moord op Pim Fortuyn!


De massamedia heeft mij nu verguisd! RTV Utrecht? Niets over mijn sollicitatie! Alweer lieden uit de PvdA. Ik weet per definitie dat er nogal wat wolven lopen in schaapkledij en alles bestaat uit een schijnwereld van bedrog!!!


Mijn verleden is daardoor ook niet schoon meer! Maar was dat überhaupt niet de bedoeling van de politiek? Iemand door een strontkar te overrijden? Zitten er in die PvdA dan geen mensen die met aanklagers en rechters proberen in deze schijnwereld jacht te maken op 'andersdenkenden'?


Ja, toch!!!


Ik ga niet stemmen voor een burgemeester uit die Partij voor de Adel!


Er zijn veel Wolven in......


Schijnwereld!!!

Geen opmerkingen: