woensdag 19 september 2007

MIJN UITGEVER...... ONZE SCHELE


Eerst even dit,mijn uitgever heeft zijn best gedaan om bij mij weer in een goed blaadje te komen.

En nadat ik zijn werk bekeken had was ik weer zeer over hem te spreken, hij heeft z"n best weer gedaan, dus alles alles is weerkoek en ei, oké dat was dat.


Nu weer even over onze schele, nee, ik bedoel onze poes, weet u nog wel, balkon, bijna dood, dierenarts, weer thuis, beter geworden, duur grapje, weet u het weer.

Zij is bevorderd tot onze mascotte van het timexmagazine, want zij licht altijd als wij druk bezig zijn in onzewerkruimte, en daar geeft ze steeds dankbaar kopjes, en is er niet weg te krijgen.

Zij is sinds dat ongeluk heel erg aanhankelijk geworden, alsof ze wil zeggen, bedankt hoor baas.

Dus het gaat heel goed met haar,ze rend en sprinkt weer overal op en af.

Geen opmerkingen: